12 Augusti

Använder fortfarande mammas dator, så det blir inga bilder .. tråkigt, jag vet. Men så är det. Vill någon vara så snäll och köpa en ny dator till mig, så är ni välkommen att göra det :) Jag menar, vill ni läsa min blogg så måste ni ju hjälpa till lite .. ? .. Nä skämt å sido!

Jobbade som vanligt idag, gick sedan direkt hem till mormor där det bjöds på köttfärsås & spaghetti, mums! Till efterätt blev det pannkaka med hemmagjord hallonsylt. Åh så gott det var! (konstig efterätt kanske, haha, men oj så jag åt!). Fick även några pannkakor med mig hem + lite sylt och en matlåda till imorn på jobbet. Helt perfekt :) Så det tackar jag för!

Nu ska jag fortsätta & pyssla på lite .. får se om jag kommer någon vart med detta.  Tjohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0