2 Augusti

 

Varit i Hogland idag, mormors stuga som syrran snart ska ta över, eller redan har gjort?
Har fällt massa träd och grejat på idag, så nu kommer solen skina längre på tomten :)


Igår så var jag på fest, Niclas fyllde 30år. Dock så var jag nykter, för ovanlighetens skull. Jag körde istället, tjänade ungefär 500:-  på det, inte helt fel. Bra med lite extra pengar i kassa när jag snart ska iväg till Leksand! ..

Märks också att jag mår dåligt nu, har fått massa blåsor i munnen igen. Stora är dom, ligger och skaver mot tänderna, blöder hela tiden och varar. Alltid lika mysigt :( Jag trode jag hade nån slags sjukdom eller nått? men läkaren har inte hittat nått .. men nu har jag det, det är psykiskt. Dom kommer när jag mår dåligt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0