20 Augusti

 
Hej gott folk !
Var ett tag sedan jag uppdaterade nu märkte jag, men så kan det gå när man är en lika upptagen kvinna som jag är  =).

Just nu sitter jag ute på balkongen i solen och steker lite. Väldigt varmt och skönt ute, även fast sommaren tyvär är på väg bort nu ;( .. Blev middag på balkongen också. Tog ut våffelgärnet och satt där och mumsade, härligt :)

lite uppdate kanske ni vill ha, vad som har hänt i mitt liv den senaste tiden?
- 14 Augusti, brorsan fyllde år så fest blev det givetvis! Slutade med efterfest hos syrran med Nicklas och company fram till 5 på morgonen :) om vi hade kul ? Kommer jag inte ihåg ;)
- 15 Augusti, jag var väääldigt seg, men jag tog mig upp för då var det dags för min lilla kusin att döpas. Framåt kvällen blev det selånger marknad med syrran. Somnade tidigt
- 16 Augusti, marknad hela dagen, sen hem och sov hela dagen. Var helt slut sen fredagen =P
- 17 Augusti, upp och jobba igen. Fick en vecka till, härligt det =D Pengar, pengar =)

Övrigt håller jag på med ett byggprojekt hemma,  Och jag tycker jag är så duktig ;) Vad det är säger jag inte, ni får väl se framöver när det är färdigt.
Nu ska jag sola lite och lyssna på musik. Sen ska jag fortsätta bygga, tjohej =)

Kommentarer
Postat av: Byggarn

Vad bygger du??

2009-08-21 @ 06:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0