23 Augusti

 


Vilken helg det har varit! Väldigt rolig =)

I fredags så hade jag en liten fest här hemma. Riktigt kul =) Jag gick aldrig och la mig den natten, utan var vaken hela. Festade på fram till 6,7 på morgonen, tyckte inte det var någon idé att gå och sova. Istället så bestämde vi alla att vi skulle festa även lördagen, vilket vi gjorde också. När vi hade nyktrat till någorlunda så åkte vi på systemet och fyllde på förrådet, sedan vidare till Nicklas och fortsatte festen. Jag tycker det är så himla skönt att vara ung, leva livet och ha kul! =D

Sov hos Nicklas inatt, så var kvar där fram till halv6 nu på kvällen, åkte sedan och hämtade mamma i stugan. Nu sitter jag här och halvsover. Är riktigt slut. Ska se på nya Harry Potter nu är det tänkt, och äta ostkrokar. Mums! =D

 

Kommentarer
Postat av: Broder

Fyll tant.....Nu blir du nykter tills nästa helg iaf:)

2009-08-24 @ 18:21:50
Postat av: Broder

Fyll tant....:)

2009-08-24 @ 18:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0