24 Augusti

Något jag verkligen måste göra: Flytta hemifrån så fort som möjligt, plz ge mig ett jobb nu!
--
Gick en liten promenad förut, rensade tankarna lite. Sen gick jag in och tappade upp ett varmt bad, med bubblor och grejer. Riktigt härligt må jag säga =) Nu sitter jag här, ska klä på mig lite och sedan krypa ner i sängen och kolla på "män som hatar kvinnor". Alla säger att den är jätte bra, så jag ska se om det är sant =). 

 Känns så konstigt nu när man inte jobbar, visst, har bara varit arbetslös en dag nu men det känns redan så tomt. Jag kan vara uppe hur länge jag vill och sova hur länge jag vill. Ändå somnade jag vid 10 igår och vaknade tidigt. Hm. Jag som precis blivit van med arbetslivet ;( .. Får hoppas att chefen ringer nått till veckan :)

Nu film! Hejs :)


Kommentarer
Postat av: Herman

Du kan få vecko städa hos mig:) 20kr i timmen...Låter det bra?? hälsn Herman

2009-08-25 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0