26 Augusti


Hehe det där fina tecknet har jag lärt honom ;) Rock n' roll!

Idag har jag varit duktig! Kan stryka allt på min lilla lista jag gjorde i inlägget nedanför.

Tog mig i kragen och åkte in till arbetsförmedlingen idag, skrev in mig och allt det där. I samma veva så strosade jag runt på stan och letade någonstans att klippa mig. Hittade ett ställe med elevklippning för 200:-, så där slog jag till, och jättebra blev det! Supernöjd =). Köpte även hårfärg, som nu sitter färdigfärgad på mitt hår. Min kära syster fixade det där på mig nu ikväll, tack tack =)

Så nu är jag på rätt väg, nu är jag mig själv igen. Min vanliga hårfärg + ett mindre slitet hår, hua som det såg ut! Och jag är inskriven på arbetsförmedlingen som alla hela tiden tjatar om att jag borde vara. Så nu slipper jag höra det där =). Men jag är ju inte arbetslös, jag har ju bara semester? eller? ;D


Kommentarer
Postat av: hmm

Semester?? du är rolig du:)

2009-08-28 @ 05:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0