28 Augusti

 
Före och efter =)


Tråkigt väder ute även idag! Så då passade jag på att städa min garderob som var kaos! (Ja nu ser ju bilden) Tänkte att om jag städar den, så kanske jag hittar gamla kläder som jag har glömt bort och kan börja använda igen. Men icke, samma gamla tråkiga kläder. Kanske måste börja intressera mig för sånt igen, och köpa lite nytt. hehe.

Men garderoben blev fin iaf. Så nu hittar jag lite bättre. Men det lär nog inte hålla speciellt länge, ett par dagar, max.
Plockade också bort alla "sommarkläder", tragiskt! Tyckte nyss jag plockade fram dem =( Ge mig sommar och värme året om!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Du är för duktig du:)

2009-08-29 @ 08:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0