6 Augusti


Ja nu är det äntligen färdigpackat, hualigan, det är verkligen inte lätt. Egentligen är det lite konstigt, ska bara vara borta i 3 dagar, ändå är det ett sådant ståhej! ..

Jag bakade iallafall en vanlig hederlig sockerkaka, och väldigt god blev den! Så den ska verkligen bli god att mumsa på någonstans efter vägen .. om vi nu hittar det vill säga. Det är ju nämligen så att jag ska köra Elin och Mattias bil, medans Mattias sover därbak (han har jobbat natt). Både jag och Elin har varit i leksand ett X-antal gånger, men hittar vi? haha, det återstår att se :)

... och som jag brukar säga när jag åker härifrån! Ha det så tråkigt här hemma i Sundsvall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0