6 Augusti

Imorgon åker jag (och resten av släkten) till Leksand över helgen. Ska bli skönt att ännu en gång lämna denna stad, men skönast av allt är att jag är ledig imorgon =D

Har dock en hel del att göra ikväll...
- Packa, vilket alltid är så svårt. Hur mycket ska man ha med sig? Vilka sorts kläder? Kommer det vara varmt? Ska solen skina? Eller kommer det regna? Ja, man måste ju vara beredd på allt ..

- Baka, måste ha något gott med på resan, stanna och fika efter vägen är alltid mysigt.

- Handla, tydligen så har mamma redan varit och handlat, men jag behöver också .. Så får väl åka/gå en sväng själv. 

- Tvätta, Har tvättstuga, perfekt så alla kläder jag vill ha med mig är användbara!

- Extrakolla all packning, förmodligen lär jag ändå glömma något, så är det alltid! Men huvudsaken man har pengar med sig, så löser sig det mesta. Pengar, mobil, körkort, kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0