9 Augusti


Hemma från leksand, tråkigt nog :( Tycker alltid att det är så roligt att åka iväg, och alltid så tråkigt att komma hem igen :/ Det är så roligt att packa, men börjar nästan grina när jag ska packa upp igen. Vill aldrig hem, vill (oftast) alltid bort! :)

Hade en helt underbar helg i Leksand i alla fall. Fint väder, härligt sällskap och roliga aktiviteter!
Igår (lördag) blev det sommarland för hela slanten! Där är det kul som vanligt :) Åkte lite vattenruschkanor, badade, åkte Gokart och massa annat. Inte så lätt att beskriva allt som finns och allt man gör, det måste upplevas! :)

Men allt roliga har ett slut. Var meningen att vi skulle stanna och sola idag, för det var jättefint väder på morgonen. Så vi packade ihop och gick ner till stranden. Men solen sken inte länge, så vi åkte hem istället. Usch ... Igår vid den här tiden så satt vi ute och festade, pratade och hade kul. Nu sitter man här och inväntar tröttheten för att kliva upp till jobbet imorn. TRÅKIGT!

Sitter på mammas dator nu, och de flesta bilderna finns på min. Så fler bilder kommer vid ett annat tillfälle :) Nu ska jag lägga mig på mammas spikmatta en stund. Har så otroligt ont i ryggen och nacken! .. När katten är borta, dansar råttorna på bordet. När mamma inte är hemma, så snor jag både hennes dator och spikmatta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0