13 December

Jaha då var det söndag, tragiskt =( Imorgon är det jobb, jobba hela veckan, jobb veckan efter det ... och enda fram till 15 Februari iaf. Ja, jo jag vet att man måste jobba, och det har inte varit något problem förut .. men jag hatar det mesta där just nu, vore ju kul om man kunde trivas lite på jobbet iallafall .. (nästan) alla är idioter, förutom jag .. för jag är bäst ;P

Sitter och lyssnar på Calle Kristiansson när han sjunger "higher", vinnarlåten. Vägrar lyssna när Erik sjunger, vägrar insé att det är hans låt .. Jag har hållit på Calle exakt hela vägen, enda sen första gången han var i rutan och sjung "walking in memphis", helt underbar är hans röst. Och det är ju precis som alla säger, det är han som har utvecklats mest. Han borde ha vunnit, snyft =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0