16 December

Varje kväll när jag ska gå och lägga mig så ställer jag ett glas med vatten nedanför sängen. Varför? Jo för jag vaknar säkert 10-20 gånger varje natt, och dricker då vatten. Det har blivit en vana nu, att varje gång jag vaknar så måste jag ha vatten. Det är egentligen inge bra alls, men jag kan inte vänja bort det.
(Det är också otroligt jobbigt att vakna så många gånger på natten, men vet inte vad jag ska göra ..)

Blir bara så less, för förut så hade jag alltid vattenglaset på bordet bredvid sängen, där även datorn står. Men nu när jag har köpt en ny dator så tycker jag det är för riskabelt att ha det där, ifall jag skulle råka spilla ut allt på datorn. Nu står alltså glaset på golvet, och vad gör jag då varje gång jag ska försöka fumla efter det i mörkret på natten? Jo spiller ut det såklart. Så nu brukar jag få kliva upp och torka golvet ett par gånger på natten istället.. SUCK! Dagen i-landsproblem .. eller hur?

Kommentarer
Postat av: Elin

Kan jag ju då gå in och berätta för dig att man visst kan sluta :D Har precis hänt mig hihi ;) Lätt som en plätt!! :P

2009-12-16 @ 23:11:28
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Elin nr2

haha jasså så du klarar dig inte heller utan ett vattenglas brevid sängen;) varför provar du inte bara att ställa datorn någon annanstans...om du nu har en bärbar fortfarande:P

2009-12-17 @ 23:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0