19 December

Lite update från "lilla" mig som har grymt ont i ryggen ... vet inte vad jag har gjort, men jag kan knappt röra mig, högra armen är som helt bort domnad, kan inte använda den .. Aja, lär väl bli bättre snart.

Var hos mormor och bakade de traditionella Hästarna. Tänkte lägga ut bild, men orkar inte nu. Gjorde 3 st, en till mig själv, en till mamma och pappa, och en till en annan person. Men vet inte om jag ska ge den sistnämna .. visar sig.

Både Leo och Herman är här, småhulliganerna. Men nu är dom rätt lugna. När jag kom hem från mormor så sa Leo att han var trött, så nu ligger han i sängen och ser på film med Herman. Får hoppas på att båda tar en rejäl sovmorgon imorn =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0