2 December

Paradise Hotel, vilken fruktansvärt skitprogram. Men jag kan ändå inte slut kolla, utan jag måste se vad som händer. Vad det går ut på förstår ju alla, men vad handlar det om egentligen?! Alla ljuger för varandra, alla är falska .. sjukt att sånt här lockar så många tittare, är det här verkligen sånt som ska roa nu för tiden? Förr i tiden, vad var det då? Cirkus? ja sånna grejer .. men nu? Sex i tv? Fylla? Ärligt talat, vart är världen påväg? =P

Låter som om jag är hundra år gammal nu, men det där programet är sjukt. Big Brother är ju ungefär lika, men där får dom iallafall lite olika uppdrag osv. Men här händer verkligen ingenting, bara massa skitsnack om varandra...

MEN jag måste som sagt fortsätta kolla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0