20 December

I mitt allra första blogginlägg som började den 3/1 -09, så skrev jag om mina nyårslöften som var:
- Börja med GI metoden
- Börja på spinning och fortsätta gymma
- Börja med körkortet på allvar
---
Vilka var det nu som jag uppfyllde? Joo..
- Jag började med GI-metoden, som funkade utmärkt den tid jag höll på! Tyvärr så lessnade jag efter ett halvår, tror det var i somras som jag slutade. Önskar att jag kan komma på samma banor igen, kanske ska ta samma nyårslöfte igen?
- Spinningen började jag med, körde verkligen stenhårt fram till sommaren. Det blev inget gymmande, utan satsade allt på spinningen. Efter sommaren fortsatte jag, dock inte lika hårt. Men 2-3 gånger i veckan har det absolut blivit!
- Körkortet klarade jag i början av Maj, så det löftet fixade jag av snabbt, snabbare än väntat. Och jag är såå stolt över mig själv, att jag klarade det på ett så kort tid. Tror att det tog mig 2 månader från och med att jag bestämde mig, till kortet låg i fickan ;)

Så för att sammanfatta det hela så klarade jag av mina löften rätt bra iallafall, eller hur? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0