22 December

Idag var det julklappsutdelning på jobbet. Fick 300:- på Birsta City + en chokladask, vilket inte alls är helt fel :) När jag fick min julklapp sa chefen "det här är till shake-drottningen", han menade att jag dansade så mycket på firmafesten i fredags, haha.

På tal om den festen, huahua, inte var dom snål med drickat iallafall =). Blev en tidigt kväll för mig tror jag? haha. Försökte flörta in mig hos alla olika chefer, tänkte få lite löneförhöjning nämligen ;) .. men dom är verkligen snål ;P
--
Imorgon är det sista dagen jag jobbar denna vecka, guu vad skönt! Hörde det rycktas om att vi skulle få sluta 12? Då blir det till att fara direkt ut till Birsta iallafall, har en del att uträtta där. Men jag vet precis vad jag ska köpa, så förhoppningsvis går det snabbt >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0