4 December



Julbord på jobbet idag, inte dumt! Kan säga att jag nästintill
rullade fram resten av dagen ;) Blev lite svårt att jobba, tur
att inte så mycket stod på schemat, utan allt var cool lugnt!

Är bara så himla less, så mycket avundsjuka hela tiden ..
Enligt en viss person på jobbet så gör jag ingenting, utan
låter Nicklas göra allt. Men herregud? Skulle jag stå och kolla
på då bara eller? Jag sliter ju som ett djur på det där jävla jobbet!

Och jag pratar skit om henne också, och det är bara för att hon är
invandrade. Säger bara en sak, SUCK! .. Jag har aldrig sagt något
om henne, det är ju hon som snackar om mig?

Fick till och med prata med chefen om saken. Tur att de flesta
står på min sida. Blir bara så otroligt less på sånt här! och
falska anklagelser är bara löjligt, låter som ett jävla dagis :S

Men hon är väl bara avundsjuk för att hon inte är lika snygg,
smart och händig som mig, eller vad säger ni? ;)


Kommentarer
Postat av: E

haha jo det är nog så :) Är bara att kämpa på!

2009-12-05 @ 07:22:27
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

död åt tanter;)

2009-12-06 @ 09:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0