19 februari

plugg, plugg, plugg. Bara en massa plugg.
När jag kommer till tingsrätten idag så berättar en klasskompis att vi har ännu en läxa som jag inte visste om. Hur mycket ska vi ha egentligen? Jag kommer falla ihop och dö snart! Eller nja, riktigt så är det väl inte. Men skulle vara kul att ha lite fritid också. Idag har jag pluggat lite om utvecklingsstörning, har väl kommit en bit men inte alls lika mycket som jag borde. Jag har ingen ork helt enkelt! Nu tänker jag ta paus över helgen med allt plugg och bara ta det lugnt. Nästa vecka - nya krafter.
Tränade iallafall förut, det var skönt! Jag var lite småarg förut idag men under träningen så försvann det arga =).

Nej nu ska jag se klart på debatt och sedan soooova =) kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0