Äntligen sportlov!

Ja nu är äntligen sportlovet här, inge skola, inge plugg, ingenting på en hel vecka .. underbart!
Senaste dagarna har varit sjukt mycket plugg! Haft både ett prov att träna till + en stor uppsats som skulle vara klar denna vecka. Vet inte riktigt hur många timmar jag har suttit med den, men det är hur många som helst! Men när den äntligen var klar, så var det bara till att plugga ännu mer och då till ett prov i religion. Men det gick och förhoppningsvis så får jag Godkänt på det, kändes lite som så iaf.

Men nu slut tjatat om allt plugg! Vill inte ens höra det ordet på en vecka nu!
Ikväll är det iallafall fest som gäller! Jag som skulle ha en vit helg, men se så det kan bli =) Men man lever bara en gång!
Nu ska jag vila lite, innan det är dags att göra sig iordning lite. Ha en trevlig fredagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0