Fest


Idag mår man som man förtjänar, men det var väldigt roligt igår =).
Middagen hos mormor var kul, blev lite festande där också :) Sedan bar det av mot Niclas och Jennie, då började riktiga festen. Vi drack, pratade, skrattade (en hel del!) och hade trevligt till klockan 12 ungefär, och avslutade kvällen sedan på aveny.
Som sagt så var kvällen väldigt rolig =) men idag .. är det inte lika roligt =P Nu ska jag baka någonting gott, sedan krypa ner i sängen/soffan och bara slappa! Kram hej ♥

(på bilden är det jag och min moster Karin,
bilder på festen hos Niclas och Jennie finns på min bdb)

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jo den festen glömmer man inte i första taget ;)

2009-02-15 @ 12:45:12
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0