Äntligen helg


Brrr, fryser! Kom nästan precis hem från skolan, hade idrott sista timmen och simning, sedan en 30minuters promenad hem med blött hår. När jag kom hem var håret full i is, men så kan det vara =). Nu sitter jag nerbäddad i sängen med täcke, filt och njuter! Leo och herman är här också, hör dom busa och skratta i rummet brevid, kanske ska gå och se vad dom håller på med. Men oftast är det ingen fara när man hör dom, utan det är när det blir tyst som man ska vara oroligt.. då är det alltid något extra bus på gång.

Nu är det helg iallafall, otroligt skönt. Ikväll har jag ingenting planerat, får se vad som händer. Men brukar oftast bli hemma på fredagar, skönt att bara ta det lugnt en dag, se lite på lets dance och så =).. Funderar faktist på att baka någonting, kladdkaka eller chokladbollar? Något blir det =) Var längesedan jag bakade nu, är sugen på det!

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0