Hallå!

Hej allihopa! Har ni saknat mig? ;) Tänkte faktist ta och knåpa ihop ett litet inlägg för skojs skull.

Kan börja berätta lite om mina nyåslöften som jag skrev i mitt förra (och enda) inlägg. Vad stod det nu? Jo..
 
GI metoden var det. Kan säga att det inte alls är det enklaste, men jag gör så gott jag kan. Just nu avstår jag från potatis, ris och pasta helt, även frukt de 2 första veckorna. Det blir inte heller så enkelt när jag är i skolan, har ju ingen aning om vad maten innehåller där. Annars går allt fint :) Är inte speciellt godis sugen heller, bara på en sak .. djungelvrål <3.
Så kan sammanfatta det hela lite och säga att : Jag äter GI mat, det går bra, kommer snart se ut som en kanin så mycket sallad som jag äter nu mer ;)

Sen så har vi träningen. Då blev det inte riktigt som jag hade tänkt det. Jag har börjat på spinning, men gymmet har jag slutat med. Efter 2 år på det stället känner jag mig rätt less, vill prova nya saker! Och nog gjorde jag rätt val, spinning är verkligen min grej :) Trivs riktigt bra där på cykeln, svettig är det, jobbigt .. underbart ;)

Vad var nu det tredje? .. måste tjuvkika lite, Jo, körkortet! Det har jag inte kommit igång med alls, övningskörde för någon vecka sedan. Klarade start i backe som jag haft stort problem med. Men måste nog fixa körlektioner riktigt snart, mamma vill inte åka med mig säger hon, hon vågar inte haha, Hmmm!

Nu har jag uppdaterat lite iaf, får se om det dyker upp ett till inlägg inom snart framtid :)


Kommentarer
Postat av: ANNA KÄLLMAN

detta har ja väntat länge på nu :)

2009-01-16 @ 08:40:22
URL: http://aaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0