Tvångstankar

Shit, jag har kommit på att jag har en massa tvångstankar. Kan dra  något exempel;
- Klär jag inte på mig innan jag fikar varje morgon så kommer jag få en dålig dag.
- Borstar jag inte tänderna precis innan jag går och lägger mig, så sover jag dåligt på natten.
- Blåser jag inte håret efter att jag duschat så kommer jag också få en dålig dag.

Allt detta låter helt sjukt, men det är faktist så det är. Ibland när jag sitter och fikar på morgonen och kommer på att jag inte tagit på mig kläderna innan jag satt mig mår jag dåligt direkt! Hur får man bort sånt? :S Har massa andra tvångstankar också, dock har jag ingen lust att dra dom här! Men kan bli rätt jobbigt ibland.

Ikväll har jag inget speciellt för mig, jag borde åka och träna men har grymt ont i halsen så funderar på att skippa det. Vill inte bli sjuk till helgen då jag ska iväg på lite grejer :). Men kanske åker och tränar, ska lägga mig ner och vila nu, får se hur jag känner mig sedan :)
--
Haha förstod att mitt förra inlägg skulle missförstås, självklart var det meningen också ;) Så går det när man snokar! För löjligt för att jag ska bry mig, kul att se reaktioner dock!

Dom här hundarna är riktigt riktigt fina, ge mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0