15 juli

Hej, Hallå!
Dagarna rullar på som vanligt.
"Vaknar vid 6, jobbar till 16, åker hem och sover en stund, äter, gör nått, sedan sover igen"
Det är mina dagar, inte så speciellt intressant va? ;) Men kan säga vad jag har gjort på jobbet de senaste dagarna. 
--->
Måndags: Fick städa bort en blodig tampong och kiss brevid
Tisdags: En död råtta hittades, vem fick ta reda på den? Jo jag
Onsdag: En hiss full med spya, kaksmulor och chips. Bara att le & vara glad och börja torka...
Visst har jag ett mysigt jobb?
 


Kommentarer
Postat av: Elin

Som sagt var! Jag tackar gudarna för mitt jobb!

2009-07-15 @ 21:19:37
Postat av: Chef på riksbyggen

Bra jobbat... Tur vi har aå bra andtällda på riksbyggen

2009-07-23 @ 18:20:52
Postat av: Josefin'

haha! förstår att du drömmer om att bli chef broder ;)

2009-07-23 @ 22:37:21
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0