31 juli

Min dag började bra. Vaknade av mig själv 06:47 och jag börjar klockan 7, bra va? Verkligen inte. Måste lära mig att kliva upp direkt när klockan ringer, istället för att bara stänga av den och tänka "bara några minuter till". Jag slängde mig iallafall i bilen och åkte iväg, så jag hann. Och jag tackar gud för att inte polisen stod längs vägen, gick lite väl fort på 50-vägen, hehe.

Förövrigt så har jag pantat burkar för 1234:- idag .. dvs 2468 stycken burkar, det kändes lite i armarna faktiskt =P (Burkarna hittar vi när vi städar, ute och inne, på jobbet) Synd bara att man inte får ta pengarna själv ;(

Nu! Ska jag försöka lägga in en film på en USB, sedan glida iväg till syrran där det bjuds på mat! eller ja, jag bjöd in mig själv förut. Så dit ska jag strax :) Sen till kvällen blir det lite film och sånt där, mys det :) Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0