6 juli

Vad gör jag uppe nu? Ja det kan man ju verkligen undra... borde sova för ett par timmar sen, men som vanligt så fastnar man framför datorn hela kvällarna. Eller, har faktiskt inte suttit här hela kvällen. Var med elin en sväng förut ikväll, vi åkte till bergsåker och hälsade på några kompisar. Men sen så har jag suttit här =)

Förresten så såg jag på lejonkungen igår, den bästa filmen som någonsin gjorts! Otroligt bra är den, och tårarna rinner på mig som vanligt i vissa delar av filmen. Ryser redan från början när apan visar upp den lilla lejonungen, sedan kommer tårarna när pappan dör och när han träffar Nala igen och rysningar igen på slutet när han går upp på klippan och ryter, då han har blivit kung =D .. Åh underbar film! Såg den på VHS också, det är ett måste. Gamla filmer, ska man se på VHS, då blir dom bäst =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0