7 juli

Nyss hemkommen från jobbet. Har precis ätit så sitter nu här och smälter maten lite.

Var vid ett äldreboende och skrotade på på jobbet idag. En gubbe kom gåendes förbi och stannade och pratade en stund, han tyckte jag var duktig som jobbade och slet. Efter att han surrat på ett tag gick han och kom tillbaka senare med en chokladkaka åt mig som han varit och köpt, gulligt va? =) Han tyckte jag var värd den eftersom jag jobbade på dagarna och behövde energi =) ..  Så den ska jag mumsa i mig nu är det tänkt .. Nu tänker säkert ni, "men bantar inte du?" och som jag har sagt den senaste tiden .. Så länge inte arbetsbyxorna klämmer, så är det lugnt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0