27 juni


Halloj!
Det är soligt och varmt ute + att jag är ledig, kan nästan inte tro att det är sant =).
Åkte till stugan igår direkt efter jobbet, så där spenderade jag min kväll igår. Tog ett kvällsdopp i havet runt klockan 21, riktigt skönt var det. Innan det blev det fotbollstittande såklart. Grymt bra dom spelade! Så trots förlusten i straffar senare, så är jag väldigt nöjd!

Idag har jag solat hela dagen såklart, så nu ser jag ut som en kräfta ungefär =) Tur att det röda brukar försvinna rätt så snabbt. Nu ska jag göra mig iordning för att sedan gå på grillfest hos min kusin Niklas som fyller år idag.
Hejsvejs :)

 
Igår på jobbet var jag uppe på ett tak till ett 12våningshus
Riktigt fin utsikt må jag säga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0