egenpressad apelsinjuice

 

Blev helt plötsligt sugen på egenpressad apelsinjuice, så blev tvungen att göra det. Åh vad gott det är! Jag som alltid groggar med apelsinjuice, vilket lyx det skulle vara att pressa egen sådan och blanda groggen med ;). Måste prova det!

Sugen på godis är jag också! Pappa blev tvungen att gömma godispåsen för mig, annars äter jag upp allt på en gång. Hemskt men sant! varför ska det vara så gott med godis?

Var på stan en sväng med syster idag också, var på systemet för att inhandla en del saker. Passade även på att köpa en "strumpa" att ha mobilen i. Eftersom jag alltid lyckas förstöra mina så snabbt, tänkte jag försöka förebygga det lite genom att införskaffa mig en sådan.
Tack och hej för mig! ♥





Kommentarer
Postat av: Elin

Är ju så gott med pressat :)

2009-06-06 @ 07:17:06
URL: http://elinsoleosblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0