Jobb imorgon

Ligger i nerbäddad i sängen med datorn och ska försöka knåpa ihop ett inlägg. Jag är helt slut i kroppen och har väldigt ont i halsen, så jag antar att jag är på väg att bli sjuk. Typiskt nu när jag ska börja jobba och allt. Spelar ingen roll hur sjuk jag är, tänker inte vara hemma från jobbet .. punkt slut.

Midsommar var riktigt trevlig. Var i stugan med hela familjen (mamma, pappa, daniel, carola, herman, elin, mattias och leo) och hade kul! Vi grillade gott, drack gott, spelade kubb och lite annat. Senare på kvällen så gick jag, mina syskon och co ner på pubben. Där satt vi och drack, surrade, till och med dansade. Jag och elin tog oss en svängom på golvet! Denna midsommar blev väldigt lyckad :)

Nästa dag väntade jag på att alkoholen skulle försvinna ur kroppen så jag kunde köra hem, då det var dags för ännu en festkväll =). Markus, Marie, Henrik och Anton kom hem till mig och vi förfestade lite innan krogen. Även detta blev en väldigt rolig kväll med roligt sällskap, alkohol och dans! =D

Nej nu har jag faktiskt ingen ork att skriva mer. Har skrivit en hel bok känns det som. Nu ska jag sova strax, ska upp 06:15 imorgon. Känns ju väldigt roligt.   Godnatt


Kommentarer
Postat av: Markus

Ganska galen kväll i lördags faktiskt, men det är ju som vanligt, alltid ett jävla ös, och ett jävla griseri:) de gillar vi!!!!=)

2009-06-22 @ 04:15:32
Postat av: Elin

Ja haha det va riktigt roligt på midsommar :D

2009-06-22 @ 08:18:21
URL: http://elinsoleosblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0