Stan!

 
(syns inte så jättebra kanske, men bilder gör ju inlägget lite roligare ;)

Trist väder ute, så klart. Vore ju onödigt om det skulle vara fint väder en dag. *Suck!* ..
Vaknade imorse vid en 5 tiden, det var då inte ett enda moln på himmlen och solen lyste så fint. När jag sedan slog upp ögonen igen 5 timmar senare, så var det helmulet, givetvis.

Blev en runda på stan med syrran och Leo idag iallafall, köpte lite kläder och en parfym (kostade bara 100:- och de är ju inte mycket).  Är ju en massa rea nu på stan, så man får ju extra mycket för pengarna =) Häromdagen så var jag med mamma i birsta, då handlade jag också lite =)

Nu ska jag:
- Göra iordning vofflor och äta dem, mums!
- Gå till morfar som fyller år idag
- Åka till stugan, Leo ska följa med =)

// Over n' out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0