studentpresenterna

Tänkte att det kanske var dags att uppdatera lite, så jag gör det nu =).

Solen lyser ute, men det är massa moln på himmlen som skymmer den hela tiden!. Vill så gärna sitte ute, med mp3;n i öronen, läsa en bok och steka i solen. Men det är tydligen omöjligt, vart är sommaren? Förmodligen så kommer den nästa vecka, då jag börjar jobba.


Det har inte hänt så mycket de senaste dagarna, därför har jag inte skrivit något. Längtar faktiskt tills jag börjar jobba, så jag får någon struktur på livet igen. Just nu är jag vaken nästan hela nätterna och sover på dagarna, hur bra är det?


Visar bilder på studentpresenterna också =) Halsbandet fick jag av mina mostrar, ringen av mormor & morfar och fickpluntan, plånbok av syrran =) .. Fick en massa pengar också, det tackar man ju aldrig nej till =)


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0