Tack så mycket!


Tack så mycket för alla fina presenter jag fick igår, och tack för att ni ville komma och fira lite med mig =)

Ja detta var verkligen ett minne för livet, hade verkligen grymt roligt! Att åka lastbil och det där var nog höjdpunkten, springa ut på trappen också såklart. Vilken känsla alltså! Det går inte att beskrivas, utan måste upplevas :).

Idag är jag lite sliten, hehe, men inte konstigt. Började dricka vid en halv 10 på morgonen, och slutade imorse vid 4-5 kanske. Men kul har jag haft, riktigt kul! Stod på BK's dansgolv och skakade loss hela natten =) ..

Nu ska jag duscha, äta lite smörgåstårta och sedan göra mig iordning. Det är ju fest ikväll igen, såklart! Skål! =D

(Extra tack till brorsan, som kunde hämta mig förut idag. Visste inte hur jag skulle komma hem annars ;S )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0