Vilken helg!

 

Ja herregud vilken helg det har varit, grymt rolig! Idag är jag totalt slutkörd alltså, riktigt sliten. Men det är det värt, har verkligen levt livet.

Igår så blev det fest ännu en gång, var ju lite seg i starten efter studenten i fredags, men det gick ju =). Började med förfest hemma hos mig, och slutade kvällen sedan på BK. Träffade många roliga människor, till exempel hockeyspelare som skrev autografer på min kropp (hmm). Prata engelska gjorde dom också. Konstigt nog så förstod jag allt dom sa, kunde även svara tillbaka. Konstigt? Alkohol gör underverk, hehe.

Nej nu ska jag gå iväg till syrran. Ska se film och äta chips & dipp, muums! Sen ikväll ska det bli riktigt skönt att sova i min egen säng ;)    Ha´re fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0