Söndag

Idag har det verkligen inte hänt mycket kan jag säga, har verkligen varit en slapp-dag =). Igår somnade jag redan klockan  11, var så sjukt trött .. vaknade imorse vid 9 och slog igång en film som jag har hört ska vara väldig bra .. benjamin button, men nja .. tyckte den var lite seg faktist! Men han som spelar är grymt snygg =D (eller inte när han var gammal då =P men när han var sisådär i mitten, mums). Sen framåt eftermiddagen så följde jag med herman och mamma ut och åkte skridskor, eller fick hålla i herman som knappt gick ett steg utan att man höll i. Fjanten ;) Men ska nog träna upp honom, han ska bli den som fixar upp Sundsvall Hockey till elitserien som sisådär 15-20 år =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0