Bakning

Halloj!

Sitter här och skriver med en fruktansvärd träningsvärk, förstår inte varför har jag det? Man kan ju tro att jag är otränad .. (hehe) Nä men skämt och sido! Tog faktigt 2 varv runt elljusspåret idag igen, är så otroligt skönt att köra slut på sig själv.
När jag sprungit klart varven så sprang jag direkt ner till bastun och avsutade med det. Ännu skönare! =)

Hattparaden var jag på idag också, fruktansvärt tråkigt faktist. Det enda roliga var väl då Leo vann på chokladhjulet och vi alla delade på vinsten, mums! ;) .. Väl hemma igen så bakade jag bullar. Det har varit ett väldigt bakande de senaste dagarna, men jag tycker det är så kul =). Jag borde nog ha blivit bagare istället för undersköterska, något jag verkligen ångrar faktist =/.

Nej nu ska jag kila över till syrran och slappa framför en film =). Blir en tidig kväll ikväll, Imorgon ska jag vara barnvakt åt Leo, så gäller väl att vara utvilad så man orkar med dagen =P. Hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Markus

Härligt:)

2009-05-21 @ 20:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0