En dag med Leo

 


Ja idag har jag som sagt varit barnvakt till Leo =)
Han kom hit imorse vid halv 9, sedan har det bara varit massa bus hela dagen :)

Till lunch så bestämde vi (läs:jag) att vi skulle äta vofflor, blev så väldigt sugen på det. Så Leo och jag började vispa ihop smeten som sedan blev till riktigt goda vofflor. Jag är tydligen grym på det! Måste göras om fler gånger.
Efter att vi ätit oss proppmätta så packade vi lite fika och började vandringen mot stan :) Tar ju inte alls lång tid att gå dit, ungefär 20-25 minuter. Innan vi kom in i själva stan så satte vi oss i gräset vid ån och fikade lite, mysigt :)

På stan så åt vi glass, lekte på drakarna, lekte i parken och lite sånt. Sedan tvärsomnade han i vagnen. Då passade jag på att gå runt och titta lite i affärer och så. Köpte även present(er) till mamma, får väl hoppas hon blir nöjd! Sprang över över hela stan, in och ut på olika affärer för att köpa en grej. Tillslut så :) Sedan vaknade den lilla och vi tog bussen hem :) Tänkte faktist gå hem också, men ja, latmasken tog över lite där ;P

Nu kommer strax syrran och mattias hit på middag, så ska göra iordning lite. Ha en fortsatt trevlig fredag!

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0