Hemmafru?

Tror jag har blivit lite utav en slags hemmafru. Jag städar, bakar och lagar mat ständigt nu för tiden (känns det som i alla fall =P ).

Imorse åkte vi till stugan eftersom att det var rätt så fint väder, men när vi väl kom dit så försvann solen nästan på en gång. Tråkigt, jag som hade tänkt att ligga och steka hela dagen. Istället började jag städa inomhus, torkade alla luckor i köket, städade och dammade överallt. Inte likt mig =).

Sedan gick jag och Herman en liten sväng för att leta blommor och lägga på Rockys grav, ser så trist ut där just nu. Tråkigt nog så hittade vi inga blommor, bara några få. Men det är väl tanken som räknas, eller hur? :)

När vi kom hem så bestämde jag mig för att göra köttfärspaj. Den sitter just nu i ungen och väntar på att jag ska äta upp den ;) .. Oj, ser att jag måste ta ut den nu! Hare fint! =)

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0