Körkort!

Idag klockan 10:00 var det dags för uppkörning, vilket gick galant! Så nu har jag körkort =)

I månags så gjorde jag halkbanan, vilket också gick bra såklart :)
I tisdags så skrev jag teoriprov, Maxpoäng var 65 och jag fick 63 =)
och idag (fredag) körde jag upp.

Alltihop på en vecka, så har haft det lite stressigt. Men både teoriprovet och uppkörningen var mycket enklare än vad jag tänk mig, har oroat mig helt i onödan! Allt har gått superbra och jag är så stolt över mig själv =D .
I helgen blir det till att fira iallafall! På lördag är det dags för fest! =)

Hare fint! =D // ♥ Josefin


Kommentarer
Postat av: Elin

2009-05-08 @ 22:24:56
URL: http://elinsoleosblogg.se
Postat av: Elin

Men nu vart det ju fel!! Skickade alldeles för tidigt :)



Grattis igen!! :D

2009-05-08 @ 22:26:00
URL: http://elinsoleosblogg.se
Postat av: Karin Zander

Stort GRATTIS!!! Moster Karin

2009-05-10 @ 16:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0