Körkortet är här!

Nu känns körkortet på riktigt, för nu är själva körkortet här =)
Åkte och hämtade det efter att jag tränade förut idag, syrran fick hänga med också. Hittar inte till posten här i stan (som sagt, dåligt lokalsinne)

Tycker jag har varit väligt duktig den här veckan. Har tränat söndag(okej, det var förra veckan) måndag, tisdag och torsdag. Nu när körkortet är avklarat så har jag så otroligt mycket fritid, har ingenting att göra på kvällarna. Just ikväll har jag inga läxor att göra heller, allt är frid och fröjd =)

Hungrig är jag också. Eftersom att jag inte får äta på kvällarna, så måste jag sysselsätta mig med något. Måste glömma bort att jag är hungrig så blir nog en film eller något liknande. På kvällarna längtar jag alltid tills det är morgon, då jag får äta frukost (gröt!) =)
--

Visar en snygg bild på mitt körkort också ;)  Dock ser jag ju inte så väldigt glad ut på kortet, men kan tala om att jag var såååå nervös när kortet togs! För bara några minuter senare skulle jag skriva upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0