Money Honey, tralala!

Jag har fått en ny idol inom musikvärlden.  Lady GaGa;s album The Fame är ju riktigt bra! Alla låtar är bra, verkligen något jag kommer att lyssna på i sommar. Mina "sommarplågor" 2009, kommer det lätt att bli.

Fick reda på att jag fick VG i samhälle idag, inte illa :) Trodde att jag skulle få kämpa hårt för att få Godkänt, men tydligen inte :) Det tackar jag för! Lär väl få reda på en hel del betyg den här veckan. Usch, är faktiskt nervös. Tyckte inte jag gjorde allt jag kunde nu på slutet, men det är inte så lätt heller när man är riktigt less på skolan. Men det blir nog bra, IG har jag inte iallafall =).

Nu ska jag vänta på att syrran ringer, sedan gå och träffa henne! Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0