MVG x 2

Hejsansvejsan!

Allt bra med er? Själv är det finfint! :) Har varit ute och sprungit min vanliga runda, sedan blev det bastu med syrran och mamma. Varje gång jag ska ut och springa så känner jag inte alls för det, men när jag väl har börjat måste jag nästan tvinga mig själv att sluta eftersom att jag inte orkar. Hjärnan vill springa mer och mer, men kroppen orkar inte. Knäppt det där =)

Idag på skolan fick jag veta något roligt! Jag har fått MVG i slutbetyg på Psykiatri och Social Omsorg (båda kurserna är omvårdnadsämnen, alltså är dom väldigt viktiga) Så nog kan jag säga att jag är stolt över mig själv!

Imorgon så drar jag till stugan över helgen, så det blir till att slappa och ta det lugnt bara. Förmodligen lär det bli en och annan cider också. Måste ju få fira att skolan är slut och att jag aldrig mer  kommer sitta i en skolbänk igen! (eller jo, kanske senare i mitt liv) För nu blir det förhoppningsvis jobba ett par år, sedan söka till polis :) Gäller att jobba upp konditionen en hel del också, men det är på gång! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0