Oj!

Oj! Såg nu att jag glömt att publicera ett inlägg som jag skrev tidigare idag, så gör väl det nu istället =)


"Var på Birsta en sväng nyss och köpte 2 par skor, ett par till studenten och sedan ett par vanliga bara. Jag gillar verkligen inte att köpa skor, usch! Blev så glad när jag nästan på en gång hittade ett par till studenten, trode att det skulle bli en jobbig och lång process.
Nu i efterhand tycker jag att de ser lite tantiga ut, men struntsamma, dom får duga helt enkelt!
Köpte även ett par andra som jag kollat på flera gånger, så jag slog till idag =). Fick pengar av mamma till studentskor och eftersom att jag köpte rätt så billiga dit, så blev det pengar över till ett par till. Ekonomisk jag är va?"


Lägger upp bilder på dem här. Första bilden är studenskorna, och dom andra är .. ja dom andra =)
 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0