Tack!

Börjar med att säga tack(!) till alla som gratulerat mig till körkortet =)
Att ha körkort är riktigt skönt måste jag säga. Det är bara att sätta sig i bilen så tar den mig precis vart jag vill, när jag vill =) .. så skönt att slippa allt tjaffs om skjuss hit och dit, nu kan jag fixa det själv istället! .. ja om bilen är ledig såklart.
Idag skjussade och hämtade jag mamma hos en kompis till henne som bor långt in i skogen, vilket gick finfint =). Trode inte jag skulle hitta tillbaka, så dåligt lokalsinne som jag har .. men det gick =)

Nu ska jag gå och lägga mig, även fast jag inte alls känner för att sova faktist. Men tragiskt nog så börjar jag redan halv 9 imorgon, så måste väl! Har en hel del att stå i på skolan imorgon, som vanligt.

Kan även passa på att berätta att jag gått ner 5 kilo nu =). Låter kanske inte så mycket, men för mig är det de! Fast efter en helg brukar vågen visa mer tråkigt nog. Varför är det så svårt att hålla sig borta från gosaker?!?!

Over n' out! / Josefin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0