10 November

Lite update i mitt så otroligt intressanta liv.

Jobb idag, precis som alla andra måndagar - fredagar i mitt liv. Och där händer inget speciellt, förutom att jag hittade 4 kronor på ett ställe idag.. alltid något, en bra start till början på en miljon .. eller vad säger ni?

Fotbollsgalan igår var väl ingen höjdare heller. Less på att Zlatan ska få ta hem allt, som vanligt. Vi vet ju att han är bäst redan, låt någon annan få det där istället för en gångs skull .. Men årets tränare blev iallafall våran egen Mikael Stahre, det tackar vi för =) Efter 2 guld på samma år (eller faktiskt under samma vecka) så är han verkligen värd det!

Nej nu ska jag sova. Men imorn får jag iallafall sovmorgon till lite före halv 7, då jag slipper skjussa mamma till jobbet.. Jipie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0