11 November

Hua, idag hände iallafall något på jobbet!
Jag var nere i en källare och skrotade på, helt plötsligt hörde jag en snäll och vänlig röst som sade "heej" bakom mig. Det lät ungefär som att personen stod någon meter ifrån mig, och på tonfallet lät det som "nämen är du här?" typ så. Så jag vände mig om för att säga hej tillbaka .. MEN, det var ingen där? helt tomt, inte ett ljud, ingenting.

Vem var det? Det lät som en ljus röst, en tjejröst. Skulle jag höra rösten igen skulle jag känna igen den direkt .. för det var på riktigt! Jag är helt seriös, det är de som är det värsta ... Men rädd blev jag, rädd och iskall!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hua blir rädd jag med :/

2009-11-11 @ 22:18:38
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

Vart var det??

2009-11-12 @ 13:40:00
Postat av: Josefin

ja, riktigt läskigt!

Nere i källaren på ludwig :|

2009-11-12 @ 19:54:18
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0