18 November

Det börjar faktiskt bli lite läskigt nu, vad vill spöket mig? Är det något speciellt? Om det inte är ett spöke, vad är det då? Någonting försöker Det säga mig, men jag förstår inte vad.

Händer lite konstiga grejer då och då. Idag var jag i samma hus som sist någon försökte prata med mig. Men denna gång var det lite annorlunda. Gick upp för en trapp i samma hus, när jag är högs upp så står det en gubbe där och stirrar på mig med stora ögon. "Hej" säger jag lite försiktigt, och han hälsar tillbaka. Sedan säger han "Var det du som ringde på min dörr nu? Det är någon här utanför, det var någon, men när jag öppnade dörren såg jag ingen" Jag blev iskall direkt, kände en kall kår rinna nerför ryggen på mig, kopplade ihop detta direkt med det som hände förra veckan på samma ställe. Jag såg ingen person heller, jag hade inte mött någon i trappen upp, och det går inte att gå högre .. Vem kan det ha varit? Samma person som sist? Hjälp, gillar inte detta ...


Kommentarer
Postat av: Elin

Dom finns överallt och där man minst anar det :/

2009-11-18 @ 23:40:22
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

Jav vill oxå träffa:):) säg till nästa gång du ska dit:) Behöver någon att prata med på dagarna:)

2009-11-19 @ 10:43:42
Postat av: Josefin

ja visst, haka på ni =S

2009-11-19 @ 19:40:18
URL: http://josefinsnyaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0