20 November



Där uppe, det i mitten är "spökhuset" som jag berättat om, det är där jag har hört och märkt allt.

Men nu ska ni få höra här! Har kommit ett steg längre i det mystiska. Jag berättade det för pappa, och gissa vilka som har bott på samma gata? Jo min farfar och hans mamma och pappa! Även släktingar till farfars pappa bodde där, är det inte helt sjuk? är det inte läskigt? Det måste ju vara dom som vill mig något, eller hur? Kanske det är farfar som tycker att jag glömt bort honom, vad är det dom vill säga mig? Det här börjar faktiskt bli allvarligt nu.

Lite mystiskt är det ju iallafall, jag hade ingen aning om att dom hade bott där, ändå är det just precis på den där gatan som jag märker allt!

Skratta om ni vill, jag är helt allvarlig. Ska jag gå till ett medium? eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det är riktigt spännande...

2009-11-20 @ 23:31:56
URL: http://elinsoleos.blogg.se/
Postat av: Broder

Nu börjar det brännas i hjätnknutarna, mer mystik:)

2009-11-21 @ 09:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0