5 November

Ja nu snöar det för fullt, härligt tycker jag =) Första snön är alltid bäst, sen blir den bara tröttsam. Men just nu njuter jag av den. Men av min fot njuter jag inte så mycket, blev inge mer jobb denna vecka, foten satte stopp för det. En dag tog jag mig igenom, men skulle aldrig orka 2 dagar till .. så fick säga nej ='( .. men blir jobb hela nästa vecka istället, och då måste jag väl vara bra?!

Sitter och kollar på videos när AIK tog guld, slutsignalen, matchen, spelarmottagningen, tifon ... skulle kunna börja gråta, det är så underbart =D Måste ta och se lite one tree hill nu, annars fastnar jag i dessa videos. Tappar bort tiden totalt, skulle kunna sitta hur länge som helst och bara titta. =D

--
Kärlek kommer, kärlek går .. men kärleken till AIK kommer alltid bestå! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0