6 November

Drömde något helt galet inatt ...
Det var en kille som sprang efter mig och skulle mörda mig. Men det slutade med att jag slog ihjäl honom med en hammare, krossade hans ansikte totalt. Sedan tog jag hans mobiltelefon och stack ... Herregud! Hur kan man drömma något sådant? .. Vakande iallafall av att pappa startade dammsugaren här hemma, tur det, undra vad mer jag skulle göra?

Sov iallafall sjukt länge, ända till 12:40 .. hur går det till? Det brukar ju inte jag göra? Herregud, min fot måste bli bra snart, så jag kan jobba och få mitt liv tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Elin

Man kanske ska passa sig för dig i allafall ;)

2009-11-07 @ 07:25:50
URL: http://elinsoleos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0